29 april 2010

Torsdagsreflektionen v. 17

Min Torsdagsreflektion denna vecka är följande:

049
Här nere i södern har det varit riktigt härligt vårväder. Vi har tagit dom stunder som vi har kunnat och spenderat ute i solen.
Studsmattan har varit välanvänd denna vecka. Picknick i trädgården är mycket uppskattat även om det är ännu mer uppskattat när vi går ner i skogen.
Nu är det grått och trist ute men jag ser äppelträdet från fönstret och jag ser knopparna enda in hit. Härligt.

Fler reflektioner hittar du HÄR.

4 kommentarer:

Anonym sa...

Mumsigt med utomhusfika! Våren och sommaren kommer med raska steg. Det är skönt!

Helena sa...

Ja, visst är det härligt med våren! :)

470614-2728 sa...

ja det är väldigt tråkigt, jag kan inte sova om nätterna.

foto chip
IP: 221.132.46.2
Time: 01.09

B i r g i t t a sa...

Jag sover alldeles utmärkt! kan jag berätta. Ingen Knäppskalle i världen kan rubba på det men jag förstår att han önskar han kunde - knäpp som han är - hahaha

Ha det så gott Nettan och tack för hjälpen!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails