03 april 2010

Inspiration och Kreativitet ~Familj~

Så var det åter igen dags för en helt ny utmaning som jag sprang på häromdagen.
Inspiration och Kreativitet heter den.
Var ute och läste om reglerna och om jag förstod det rätt fungerar det som många andra med ett tema som man ska tolka.
Stod lite om gästdomare också men det hittade jag inte något om vad det var. Men som vanligt gör jag ett försök och hoppas att någon meddelar om det blivit fel. För ju fler utmaningar desto roligare.

Temat var kort och gott 
Familj
och det kan vara ganska mycket.
Men jag valde det självklara denna premiärkväll. Jag ska verkligen försöka vara mer kreativ nästa vecka. Jag lovar :-).
 

032

För min del är dessa två underbara tjejer en del av min familj, maken finns naturligtvis också med på ett hörn.
Dom är det finaste och dyrbaraste jag har.
Jag kan ibland titta på dom och bli alldeles förundrad över att dessa underbara varelser tillhör mig.
Att jag och min man har kunnat skapa något sådant fint gör mig alldeles varm.
 

Fler bidrag hittar ni HÄR.

2 kommentarer:

Nina Xi på Bilduppdraget sa...

Charmig bild på djup koncentration! Underbart med barn! Välkommen till bilduppdraget! Hoppas du fortsätter att vara med!

Mikabella sa...

Vilken härlig koncentration! :) Välkommen till en jäte rolig fotoutmaning. Hoppas att den fortsätter att inspirerar o att vi ses igen.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails