15 april 2010

Macro Lovers no 18 ~Dataprylar~

Macro Lovers vill denna veckan ha
Dataprylar

Glad i hågen tänkte jag att det skulle vara lätt. Här finns laptop, torn, skärmar, möss, usb-sladdar så jag började arrangera.
Hmm, det var tydligen inte så lätt även om jag hade sakerna. För inget blev speciellt bra med min lilla kamera.
Så tittade jag in i vännens skåp där han har en massa gamla saker från andra datorer liggandes.
Och till slut fick jag till en riktig lyckoträff.

023 
En gammal prosessorfläkt, tror jag i alla fall att det är men vad vet jag men den tillhör datorn på något vis, föll mig i smak. En hel bunt med en massa färgglada sladdar. Och lite dammig är den med.

Fler dataprylar hittar du HÄR

10 kommentarer:

Birgitta sa...

Det var annorlunda! Bra bild på temat!

lilla mej sa...

Den var färgglad o häftig.. o dammet kommer fram så bra med macrobilder.. haha =)

Camilla (Rantis) sa...

Ja, de var ett annorlunda foto, färglatt i alla fall trots lite damm!
=)

anemonen sa...

Snyggt helt enkelt. Du kan ju delta i fotokedjan Color Carnival med den. En kul och färgstark fotokedja.

Munin sa...

Nämen se där ja, ett nätaggregat :) även kallat PSU (power supply unit)
Kul och annorlunda foto, snyggt fotat :)

Hans-Barbro är vi! sa...

Nä men oh, så fint.
Det mesta i datorsladdväg är bara svartsvartsvart, så den här färgglada bunten var en härlig överraskning.

Anonym sa...

Det var en tolkning med fina färger, fin bild! :)

anki sa...

färgglatt och snyggt fotat.. :) ja vem har inte damm kring datorerna, dom suger åt sej så fort man vänder ryggen till :)

ha en skön kväll

Misswhatsit sa...

Ett bra inlägg till temat. Kul med ett färglatt motiv.:)

Kerstin sa...

Färgglad och annorlunda tolkning. Fint foto.
Ha det gott.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails