28 april 2010

Ordlös Onsdag ~Frukt~

012

Fler ordlösa bidrag hittar du HÄR

9 kommentarer:

Nettan sa...

Tyvärr ingen färsk bild men jag gillar själv denna bilden på nyponet väldigt mycket. Så då var det dags att bjuda på den nu då.

Önskar alla en skön dag / Nettan

Rimkogeren sa...

Tak for din kommentar :-)
Flot billede, hyben giver en herlig marmelade.

Josefine Bergqvist sa...

Vacker bild på ett fint nypon! Härliga färger!
Ha en fortsatt bra dag!
Kram Josefine

Annelie sa...

En frukt så god som någon! En härlig bild,klara fina färger!
Nyponsoppa med vispgrädde....mmm....vad gott!

Wickans värld sa...

Vilken tur att jag köpte hem mer frukt idag. Blir ju så sugen när alla berättar om allt gott vi kan göra av frukt. Men jag tror inte jag har nån nyponsoppa hemma!!
Det var ett vackert nypon du bjuder på, jag får ta det! Tack!

Kerstin sa...

Härlig bild på nyponet. Fina färger.
Ha en fin kväll.

Kvasthilda sa...

Länge sen jag sett ett färskt nypon. Underbar frukt - om man bara slipper kliet ;)
Snyggt fotat.

Bitten sa...

Vilken härlig färg på ditt nypon.

Beppan sa...

Ögongodis!!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails