01 april 2010

Macro Lovers No 16 ~Sötsaker~

På väg att lägga mig gick jag bara in lite snabbt för att kolla blogguppdateringarna. Det borde jag ha lärt mig vid detta laget att man inte ska göra precis innan läggdags. Brukar alltid bli lite sent då ;-).

Och här sitter jag nu då med veckans
Macro Lover No 16 som är Sötsaker.

Och vad passar då inte bättre än lite bilder som jag tagit tidigare idag på tjejernas påskgodis som dom fick av mamma när hon var här idag. Lite kusligt att jag precis har fotat detta utan att veta om tema ;-). Fast det är klart. Jag fotar det mesta nuförtiden.  
Så här kommer lite sötsaker från mig.

010 011 015 
Fler sötsaker hittar ni HÄR.

7 kommentarer:

Eva-Lena sa...

Massor av härligt gottis, alla barns favvohelg är nu här :)

GLAD PÅSK/E-L

Birgitta sa...

Mumsiga sötsaker från dig Nettan!
Härliga bilder!

Monica o Jacob sa...

Äggen som finns på sista bilden brukar vara jättesmarriga;-)
Ha det bra;-)

anki sa...

härliga bilder och så mycket gott att välja bland :)

ha en skön dag

"Lillagul" sa...

Ungefär sådär såg det ut i vårat påskägg häromdagen , men igår var det jättetomt !
Undrar vem den skyldiga kan vara ?
Kanske jag och min godisråtta till man som är skyldiga :)
Glad Påsk !

Maria G sa...

Härliga bilder på påskgodiset!
Glad Påsk!

Misswhatsit sa...

Det ser riktigt gott ut det där. Äggen blir mina favoriter.
Ha det gott!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails