22 april 2010

Macro Lovers No 19

Macro Lovers har från och med denna veckan gått ut med ett annat upplägg.
Det kommer inte finnas tema utan allt är helt valbart.
Både bra och inte så bra kan jag tycka.
Bra för att man kan välja den bild man är absolut nöjdast med. Mindre bra för att jag såg det som en utmaning att hitta bra saker och få bra bilder på ett tema.
Men vi kör på ändå. Kan ju lägga ut bilder på favoritföremål som nog för tillfället är allt som har med en spirande vår att göra.

009
Så dagens Macro är en spirande buske, fråga mig inte vilken bara för det vet jag inte. Det är så härligt här nere i södern nu när dom flesta trädgårdsbuskar börjar skifta i grönt.
Våren är på väg :-).

Fler Macro hittar du HÄR.

8 kommentarer:

Josefine Bergqvist sa...

Vacker bild! Jag gillar det skira i bilden!

Ha en bra dag!

Kram Josefine

Birgitta sa...

Spirande vår...finns det något skönare. Vacker bild av dig här!

DorisLaura sa...

fin bild... här lär våren vänta på sig... snöat hela natten :-((
ha en bra dag :-))

Daniela sa...

Underbart litet vårtecken, precis vad jag behövde se en grå och tråkig dag som denna :)

Maria G sa...

Härlig bild på den första spirande grönskan!
Ha en bra dag!

Anonym sa...

Härlig vårbild! Jag vet inte heller vad det är för växt. Ha en bra dag! :)

"Lillagul" sa...

Visst är det härligt med den spirande våren :)
Jättefint foto på busken , som jag inte heller har en susning om vad det kan vara ?!
Tackar för kommentaren hos mig :)

mimmi sa...

Det är så fint när man får se hur naturen vaknar till liv igen och det visar du här med din fina bild :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails