18 april 2010

Fototriss ~Metall~

Åter igen söndag och söndagar betyder Fototriss.
Och denna veckan vill Helena ha
Metall

Jag var faktiskt ute efter lite aluminium för just färgen är riktigt fin. Kikade i lådan men blev ganska besviken då det sista hade gått till grillningen i påskas. Då gjorde den ju nytta men nu fick jag tänka om. Och när man då fastnat och bestämt sig så är det faktiskt inte det lättaste att göra.

Så jag bjuder istället på våra vigselringar.
Vi firar nämligen 10-årig bröllopsdag till sommaren så det passar ju lite bra iaf.

035 027 024 
Fler trissar hittar du HÄR.

19 kommentarer:

Lena sa...

Härlig triss!
Fina ringar = )

Ha en bra dag!

/ Lena

Princexswe sa...

Kärlekstriss här också.

anki sa...

härliga fina bilder på snygga ringar :) snygg triss

ha en skön söndag

Lena/isklockan sa...

Ååå va´fina de är. Grattis lite i förskott! Lena/isis

Lena sa...

Härligt 10 år som gifta ;) fina bilder på dina guldringar... Visst är det trevlig med kommentarer...Tack för din titt hos mig... Ha en trevlig Söndag kväll...

Rantamor sa...

Grattis till dom tio åren i sommar. Vi firar 40 i höst och känner oss som nygifta hahaha ifjol friade gubben till mig när vi var i Grekland. Han hade nämligen aldrig friat trots att vi varit gifta så länge. Du vet på den tiden det begav sig blev jag på tjocken och vips hade svärmor gift oss haha utan att gubben min friat.
Så i fjol gjorde han slag i saken och friade och vi tog om våra löften em evig vänskap och kärlek.
Vilken romantik dina ringar skapade i mig på kvällskvisten.
Jag som borde packa.
Åker till fjällen imorron en v. med min gubbe och på torsdag kommer barnaskocken och Lilla C.

Ha d gott.

Rantamor sa...

Förresten mitt fruktfat är en Iittala designad av A.Aaltto.
Najs skulle säkert passa hos dig med....=)

Johanna - Fotoblogg! sa...

Jättefina ringar ni har! Snyggt med mönstret på dem. :)

Pialotta sa...

Lite lik din mans ring är våra, fast en kant runt.. trevligt med ringar på foto.. det gör sig så himla vackert:)
Ha de.. Tjingeling

Pialotta sa...

Snyggt blir det med ringar som fotomotiv.. din mans ring lite likt våra förlovningsringar:) Härlig kväll till dig:)

Veronica sa...

Mycket fin tolkning och vilken fin blogg =)

AnnCathrine sa...

Tjusiga ringar och snyggt fotade! En härlig triss!

Wickans värld sa...

Vackra ringar! 10 år.... Härligt! Hoppas att det är en till som kommer ihåg den dagen! Efter 25 år började maken komma ihåg vår dag... =)

Tant Otto sa...

Snygg triss och grattis till de tio åren som gifta. Min gubbe friar aldrig och vi har varit ihop i 19 år nu ...snart får la jag göra slag i sak och fria själv...vi har levat så länge i synd nu så att det känns färdigsyndat.*skrattar*

Kjell E sa...

Då får man gratulera till 10-års jubileumet.
Min vigselring försvann med en tappad nyckelknippa i slutet av 70-talet.
Har ju varit verkstadsarbetare och ring var ingen hit, bland allt som snurra, knep och roterade.

Anonym sa...

Fin triss på vackra ringar! :)

Nettan sa...

Fin triss på temat, Fint fotat!

Ha det gott // Nettan

Lena Rollmar Kårén sa...

Mycket bra triss!

Jah Hollis sa...

Då för man väl gratulera då.
Ringarna har i alla fall behållt glansen. :-)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails