07 april 2010

Torsdagsreflektionen vecka 14

Åter igen dags för en ny premiär. Hur många fler finns det egentligen ;-).

Denna heter Torsdagsreflektionen och går helt enkelt ut på att man ska med en bild reflektera tillbaka på veckan som gått. Låter enkelt? Det var det inte. Jag försökte förra veckan att välja ut en bild som reflekterade den veckan men lyckades inte då. Men denna veckan ska jag minsann klara det. 

052

Hela min vecka har varit en vecka med familjen.
När min älskade syster och hennes son kommer ner från Norge samlas vi många som vill träffa dom. Vi försöker hitta på både lite mer vuxna saker som en liten grillfest och naturligtvis hittar vi på en massa för barnen.
Vi var bl.a. ute i skogen och kontrollerade vårt “kaninhus” som byggdes förra påsken. Jessica lärde barnen tälja pinnar.
En vecka går alldeles för fort och jag saknar henne redan.
Min vecka har varit helt underbar.

Hur har er vecka varit?

Fler reflektioner hittar ni HÄR.  

4 kommentarer:

ninoj sa...

Visst är det trevligt med utonhusaktiviteter. Hoppas att ni hade trevligt, och att ni ses snart igen! Själv var min vecka mest fylld av jobb, och sortering.
Må så gott!

sinneskatten sa...

Nettan du har lyckats alldeles utmärkt!
Och vem har sagt vad som är rätt eller fel?
Visst är det fantastiskt att få vara med dina sina och sen att vädret varit gott gör det inte sämre.
Ha en skön tid ....

Husbilen Credo sa...

Hejsan!
Det är alltid lika skönt när våren kommer och man kan vara ute mer och att få lite vuxentid är inte heller fel.
Ha en bra torsdag!
LottaM

Helena sa...

Härligt att få vara med familjen! :)

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails