31 mars 2010

Ordlös Onsdag ~Påsk~

Ordlös Onsdag denna vecka är passande

PÅSK

April-09 139

11 kommentarer:

Anna Carin Ahlander sa...

Du hade lika vackert smyckade ägg som jag. Fint med handmålat, vackra färger.
Glad Påsk//Anna

Rantamor sa...

Mera målade fina ägg. Är ju bara ett måste till påsk.
Mycket pyssel ska d vara innan vi åker till Blåkulla...du ä väl me ??? Min kvast står redo =)

Glad Påsk på dig.

Pialotta sa...

Ser ut som du målar äggen själv.. lite så där på torkning.. Visst är det skoj att pyssla lite.. Glad Påsk på dig/Pialotta

Eva-Lena sa...

Handmålat? Blev riktigt sugen själv på att sätt mig och pyssla, har inte gjort det på... Hm, väldigt, väldigt länge :)

GLAD PÅSK/E-L

✫Fru Ölmis✫ sa...

så roligt å måla ägg :)
Fint!

Ska målas här med snart idag :)

mimmi sa...

Det var fina ägg ... har ni målat dom själva? jag satt mycket så med mina barn när de var små ..men de blev inte så fina som dessa ..men roligt var det :)

Monica o Jacob sa...

Otroligt fina ägg, Glad Påsk

Henry sa...

Hoppas att dom hinner torka innan dom blir knäckta!

Annelie sa...

Vilka härliga färger du målat dina ägg med!

Anonym sa...

Vilka fina färger!
Glad Påsk!

Misswhatsit sa...

Vackert målade påskägg. Perfekt till temat!
Glad Påsk!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails