28 mars 2010

Fototriss ~7~

Veckans fototriss är kort och gott 7.
Tänker man efter så finns det ganska mycket just med siffran 7. Men min kreativitet idag är inte på topp. Men på något vis lyckades jag ändå få ihop en triss. Själv gillar jag första bilden. Tycker den blev ganska bra med skuggorna.

038

Efter en rolig kväll igår med demonstration av sexleksaker var dessa 7 salta pinnar vad som blev kvar i snacks väg.

041
Mollys Snövit och dom 7 tomtarna ;-). Vi andra vet att det är dvärgar. 

050 
I bokhyllan har vi 7 underbara Kent-skivor.

Fler fototrissar hittar ni HÄR

7 kommentarer:

Rantamor sa...

Men Nettan vilken rolig triss i sju du fick till.
Snövit som sa seven up varje morgon när dom sju skulle upp, blev min favorit.

Ha d gott.

Pialotta sa...

Min absoluta favvis är din bild med de salta pinnarna.. snyggt upplagt.. gillar ju när kameran eller människan bakom jobbar lite med sina bilder:)
Ha de gott/Pialotta

mimmi sa...

Salte pinnar ..det är ju så himla gott :)
En jätte bra triss kom du upp med här :)

Lena sa...

Rolig triss... gillar salta pinnarna.... ;)

Anneli - A'la Foto sa...

Snövit! Så klockrent! :O))

härliga idéer för dagens triss!

ha en fin kväll!

Jah Hollis sa...

Kent var i Malmö arena och spelade nyligen. De som var där säger att det var väldigt bra. Jag är själv ingen stor fan av dem men jag kan inse deras kvaliteter.

Anonym sa...

Bra jobbat. De flesta av oss fick jobba lite extra idag. Jag gillar också den första bäst.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails