29 mars 2010

MusikOFotoautomaten ~Sommar/Tid~

Då var det åter dags för en premiär. Dom bara väller in ;-). Roligt tycker jag.

Denna blev jag faktiskt tipsad om. Och jag försöker mig på den och hoppas som vanligt att jag har förstått allt rätt och har jag inte det hoppas jag någon meddelar mig. Jag är inne och läser alla regler men det är ändå lätt att missuppfatta.

Här är i alla fall mitt bidrag i
MusikOFotoautomaten
vars tema denna vecka är Sommar/Tid.

Och då kommer vi då till reglerna, om jag har förstått det rätt. Man ska lägga ut en video t.ex. från youtube med anknytning av temat samtidigt som man ska illustrera det med sina egna bilder.
Rätt? Ja, jag hoppas verkligen det.
Men jag gör ett försök. Kanske inte dom bästa bilderna men tyckte det passade.

019 015

Jag har helt associerat till låttiteln här. Man kan säker göra kopplingen på andra sätt också i framtiden.

Har jag lyckats månne?

Fler bidrag kan ni se HÄR

3 kommentarer:

Pialotta sa...

Underbart rätt i prick, Nettan.. precis så är det.. Tummen upp för både bilder och musik som du valde:)
ha de gott och tack för du la in en av dina favvisar i MusikAutomaten:))

Misswhatsit.blogg.se sa...

En riktigt bra och idérik tolkning. Jag gillar låten också.
Ha d gott!

"Lillagul" sa...

Hejsan !
Klockrena bidrag :)
Längesedan man hörde Cyndi Lauper.

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails