18 maj 2010

Tisdagstema ~Kantig~

Åter igen har jag tappat stinget att fotoblogga. Vet inte riktigt varför för jag älskar att fota. Och inte nog med det så ser jag faktiskt en ljusning i en ny kamera. Glad som en lärka över detta :-).

Nåväl. Jag såg Tisdagstemats tema och kände att det ska jag nog klara av. Men det får bli en arkivbild för jag hinner minsann inte ut och jaga idag. Ska jobba i eftermiddag och kväll och då brukar man ha lite att göra på förmiddagen. Inga sådana roliga saker som att fota utan alla sådana där tråkiga måste saker.

Tisdagstema vill denna veckan ha något som är
Kantig

033

Så jag hittade denna enligt mig själv ganska läckra bild på kantiga små näverbitar.

Fler bidrag hittar du HÄR.

2 kommentarer:

Carina sa...

Underbar tolkning av kantig!
Ha en bra tisdag.
Kramen.

Monkan sa...

Bra tolkning av temat och fin naturbild.

Jag går också lite på sparlåga med bloggande, eller har bytt "metod" kan man säga. Jag började känna att det blev alldeles för lite spontanfotande, bara jakt på bilder till teman. Nu fotar jag för glatta livet som förr och om nån bild jag tagit passar in på nåt tema, då är jag med.

Ny kamera låter spännande, då lär nog fotandet ta fart i alla fall :-) Du kanske ska testa min "metod", fota när andan faller på, när tid finns och förhållandena är bra, sen kommer du garanterat att ha bilder till teman, för man vill ju göra av bilderna nånstans och då är ju bloggandet alldeles utmärkt :-) Lycka till med nya kameran!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails