21 maj 2010

MusikOFotoautomaten ~Gitarren i centrum~

MusikOFotoautomaten har tema
Gitarren / gitarrer i centrum

Och det finns nog inga mer härliga gitarrer än Cure-gitarrer.
En av mina absoluta favoritband. Vi har det mesta av dom.
Jag tycker tyvärr inte dom senaste skivorna är så bra som dom tidiga.
Jag har bara haft äran att se dom en gång i Köpenhamn. Vi skulle ner och se dom något år efter men tji fick vi när vi kom ner och det visade sig att hela ekipaget satt fast i Frankrike pga lastbilsstrejk. Vi fick snällt vände.
Senast dom var här i närheten ammade jag och kände kanske inte för att ta med Lilly på Cure konsert ;-).
Nu verkar det inte som om det ska bli fler turnéer. Synd för dom är helt underbara live.

180 
Vännen i bästa Robban stil på 80-talsfesten.

Fler bidrag hittar du HÄR.

3 kommentarer:

Pialotta sa...

Cure är ett av mina favoriter oxså.. tänker så klart på TV-serien, Andra Avenyn, som jag såg alla avsnitten på:)Friday I`m Love:) underbart Nettan.. me like:)
ha en trevlig helg.. det är ju Pingstblommornas tid:) Tjingeling

"Lillagul" sa...

Hejsan !
Inte mitt favvoband precis , men Friday I´m in love går an :)
Trevlig Pingst helg !

MarySaintMary sa...

Haha! EXAKT när jag klickade mig in på din sida gick "Pictures of You" igång i Spotify. TELEPATI!

LinkWithin

Related Posts with Thumbnails